GREAT SUNNY DAY!

DATE 2010-05-19 TIME 22:27:35

på praktiken hände det vell inte speciellt mycket, det vanliga ungefär. linus kom iofs bort på lunchen i 10 minuter och bjöd på en cheeseburgare för jag så dumt glömde mitt bankkort hemma i morgse ;P


efter att jag varit hemma en stund så gick pappa jag robin och joy ner till pizerian. pappa bjöd på mat, sjuukt gott, farligt gott. anette gjorde även oss sällskap efter en stund.


efter vi käkat klart sprang (okej, lunkade) jag upp och hämtade mina ciggaretter och gick ner till vattnet nedanför mig. där satt daniel i sin ensamhet och fiskade med tre spö för att linus och daniel (aikon) var och köpte krokar, maggots och mat till daniel. efter kanske 30 minuter eller något kom grabbarna tillbaka och så ja, fiskade vi, dom.. efter någon timme fick jag gå hem för jag började bli för nojjig av myggen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0