IMORGON ÄR DET EN NY DAG!

DATE 2010-05-13 TIME 23:38:43

no shit sherlock? och det är en dag som börjar med jobb, eller ja praktik. men de är ju samma sak som att jobba, förutom en liten detalj: man får ingen lön -.- det suger ju! får se om kanske linus eller mamma kommer ut till överby efter jag jobbat klart, vill verkligen köpa något! de kliar i fingrarna på mig. vill inte missa linnet om det kommit in på h&m heller så i värstafall får jag lov att shoppa själv (det är vell inte så farligt om jag tänker efter, men med lite sällskap blir det roligare)..



är sugen på fest imorgon också men jag antar att det blir lungt på den fronten, tyvärr! tror linus vill att vi ska sitta hemma och mysa, äta och dricka något gott och iofs så låter det förslaget verkligen inte helt fel heller :) jag tror han tycker att det blev lite för mycket förra helgen för min del. konstigt tycker jag eftersom jag knappt aldrig dricker annars! hihi. vi får se hur det blir helt enkelt. nu ska jag sova för i morgon ska jag upp klockan 06.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0