JAG BRYTER TRENDEN!

DATE 2010-05-25 TIME 18:52:33

jag har varit galen i converse, har inte haft råd med ett par egna dock. men ett par fejk har funkat perfekt för mig, tills igår. såhär är det alltid med mig, vill jag ha något så går ja och väntar och väntar och helt plötsligt så blir det hysteri och alla ska ha det. jag vet inte om jag är synsk eller något :s visst att converse har varit inne väldigt länge men sån hysteri som det är nu? helt sjukt! hur kan ens folk lägga ner 700 spänn på något som precis ALLA har? de blir ju inte personligt.. jag vet att det är bland de snyggaste som ett par fötter kan gå i, men come on?...


igår struntade jag iallafall i allt vad converse är och beställde ett par björn borg istället! ska jag vara helt ärlig tycker jag nästan, men bara nästan, att dessa skor är snyggare. jag gillar dem starkt. när ni andra går omkring med chuck går jag omkring med björn ;) dessa kostar visserligen också 700:- men dessa vet jag iallafall att inte varenda fjortis kommer springa omkring i, i sommar! helt klart mer värt. I LOVE YOU BJÖRN! (och får vell trycka in här i inlägget att jag är väldigt väldigt väldigt tacksam att du tipsade mig om dessa älskling, Linus<3)


jag bryter trenden, vågar du ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0