17 MAJ 2010, MIN NAMNSDAG - REBECCA!

DATE 2010-05-17 TIME 21:20:22

massvis med grattis till mig och alla rebeccor/rebeckor i hela världen! nu kommer den delen i inlägget då jag ska berätta för er hur min dag sett ut + visa bilder m.m...


Vaknade strax innan 07 av att mamma fråga efter en ciggarett.
jag tror jag var vaken när hon knackade på och gick in eller så sov jag med ögonen öppna och kollade henne rätt i ögonen när hon stack in huvudet, i vilket fall som helst, så mummlade jag någonting om att jag inte har en aning om vart dom är och att dom kanske ligger på golvet eller i väskan. 09 var jag på jobbet som vanligt, slängde skräp, dammsög i två timmar (!!!), tog hand om lite kunder och sådär. klockan 12 så gick strömmen och inte bara hos oss utan på HELA överby köpcenter (dennis fel). tog vell sisådär 45 minuter innan den sattes igång igen.

på lunchen bestämde jag mig för att promenera bort till mcdonalds
, men eftersom strömen precis hade kommit tillbaka skulle det ta en halvtimme för dom att förbereda allt igen. suuuuck tänkte jag och gick bort till etage för att kolla på lite klänningar. jag han inte mer en ta en fot innanför vila så slocknade varenda lampa och kassamaskin igen. frusrerat gick jag ut och satte mig på en bänk för att vänta på att de skulle sättas igång igen, 20 minuter senare så rullade det på igen och jag fortsatte där jag slutade. var sjukt nära att köpa två ringar på glitter men av någon anledning blev jag snål och sket i det (vilket jag ångrar nu).


med tio minuter kvar av lunchen sprang jag bort till mcdonalds. känndes som att jag väntade i evigheter på att det skulle bli min tur i kön, linus kom och gjorde mig sällskap. köpte två cheeseburgare och en cheddardipp. slängde i mig det, pussade linus hejdå och sprang till jobbet. kom 3 minuter försent men det gjorde nog inte så mycket tror jag.


16 slutade jag som vanligt och då gick jag bort till etage parkeringen. där satt linus i en husvang med simon och martin, dom matade fiskmåsar!? eller nått. jag och linus åkte till sushi ichiban och köpte en låda med 10 bitar sushi och en misosoppa till det :) åkte bort till, vettefan vad det heter, kanalen? slussen? whatever, till vattnet iallafall och satte oss och käkade. och jag måste säga att jag verkligen börjar tycka om sushi nu! det som vi inte orkade/tyckte om kastade vi till en fet kråka som satt utanför bilen. om vi glömmer den delen då jag spillde soja över hela linus så var det super mysigt med min älskling ♥


sen åkte vi vidare till shell i vänersborg och tvättade bilen! där köpte jag lite efterrätt till oss, magnum gold, piggelin, marabou dajm och en cola hah! gött... när vi fikat och tvättat klart så körde linus hem mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0