20 SEPTEMBER 2010

DATE 2010-09-20 TIME 15:00:17

idag har vi vaknat upp till ett nytt sverige, ett sverige där främlingsfientlighet och rasism inte längre står och knackar på dörren, utan ett sverige där främlingsfientlighet och rasism har blivit välkommna in genom den där dörren. Jag, liksom många andra, säger som Mona; "igår var ingen vinnare, alla är förlorare i detta valet", 5.7% av sveriges valröstare, röstade enligt mig fruktansvärt pinsamt, och jag hoppas innerligt att alla som röstade blankt eller till och med struntade i att rösta är väldigt nöjda över detta resultatet. Jag har alltid varit ganska stolt över att kalla mig svensk, men absolut inte längre...


med det sagt så går vi över till mig ! :) sov 11 timmar inatt och är fortfarande inte helt utvilad. varit en ganska hård helg med mycket fylla, vilket säkert är anledningen till att jag är såhär trött. Ska försöka ta mig till duschen om ett tag för jag ska förhoppningsvis leka med linn och sandra efter dom slutat skolan. ska även ringa till 3 ute på torp såfort jag skrivit klart detta inlägget. ha en bra dag kära vänner!

ikväll kan jag med all säkerthet säga att det kommer ett långt inlägg med en uppdatering om den senaste månaden! det har hänt otroligt mycket på så kort tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0