IF IT DOESN'T FEEL RIGHT, IT'S NOT RIGHT!

DATE 2010-09-21 TIME 21:31:54

nej bloggen jag vet inte vad jag ska göra med dig! hur jag än försöker så finner jag ingen som helst lust att dra igenom allt som hänt den senatse månaden. jag kan iofs göra en sammanfattning men att förklara ordagrant vad jag gjort orkar jag inte..

sen sist jag skrev regelbundet har jag varit i gbg och shoppat med ida, min födelsedagsfest har jag haft och jag har fyllt 20 och gjort min premiär på systembolaget (där jag tillbringat mer tid än hemma än hemma nu känns det som). jag och ida impulsköpte två fiskar vid namn kenny pavey och napoleon, vi upptäckte dock att de gick på flera hundralappar mer än vad vi trodde och ruinerade oss. jag och simon åkte till tunisien den 23 augusti och någon dag efter vi kom hem gick vi skilda vägar för all framtid. Jag har skrivit på kontrakt på en lägenhet tillsammans med linn och sandra och vi flyttar in till stan, edsgatan 1c den 1november. vi har varit på ikea och shoppat upp 7000kr och vi har valt tapeter till hela lägenheten. någon dag nu ska vi få välja golv med, dom ska även måla om badrummet på våran order. supit som ett as senaste veckorna mestadels med dennis emil stampe linn och sandra. hade även lipz premiär i torsdags, jag höll mig i två år med att gå dit men johan va så söt så jag var tvungen att åka dit för att se på honom i smyg ;) i helgen som var så va det 1 år sen morfar dog på mormors födelsedag, så då var det kalas och så var vi och hälsade på morfar på kyrkogården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0