A very merry Christmas and a happy new year

DATE 2011-12-24 TIME 23:01:05


ghd style, straight & smooth spray - som hjälper till att kontrollera och antifrissera + värmeskydd för tjockt och färgat hår. ghd style, smooth & finish serum - ett serum som gör topparna silkeslena och tillfälligt "håller ihop" klyvna toppar. Revlon professional nutri color creme 1002 - inpackning med färgpigment som ska ge nytt liv åt färgat hår (1002 är färgen "white platinum" som ska reducera gula toner i blondt hår). Presentkort på 600kr - som jag kan lösa in av mamma och jocke. Make up store's cover all mix - kan vara den mest omtalade concealern? I love it!. Letts 2012 kalender - den är rosa och den är perfekt. iPhone 4 bumper - mycket mycket snyggare med bumper än alla dessa stora skal. Pengar - alltid behövligt!.





här är lite av julklapprna för detta året, fick mer pengar men insatt på kontot, usbminne, en bok m.m + två paket som jag väntar på som inte hann komma med posten, är väldigt nöjd, precis vad jag önskade mig! och dagen har varit hur mysig som helst. god mat, fin släkt, kalle anka, julklapps spelet, mat, mat, mat och mat!!!!:) hoppas ni har haft en lika bra julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0