when you really matter to someone, that person will always make time for you. no excuses, no lies and no broken promises.

DATE 2011-12-20 TIME 14:29:58



nagellack 39.50 och mobilväska 29.50 - H&M
som hittat! och jag vet att mina naglar och guldkanterna ser lite snea ut på bilderna, naglarna är inte snea, men däremot så målade jag lite snett, kunde inte vänta med att testa tills jag kom hem så jag målade i bilen haha.
föresten så passar mobilväskan perfekt till er med iphone, har för mig att den finns i blått och brunt med!:)


kom hem ifrån jobbet här för en stund sen, tänkte ta en liten powernap innan det är dags att jobba igen klockan 16.00. men först ska jag skriva ner dagens arbetstimmar. ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0