ÅH GUD DET GÖR SÅ ONT ATT NÅT SÅ NÄRA KAN VA SÅ LÅNGT BORT

DATE 2011-03-07 TIME 14:55:02

Dags att börja skriva lite här igen tror jag. börjar med en mjukstart iallafall haha. Kan berätta lite om inatt, jag och sandra satt uppe och pratade om allt mellan himel och jord till klockan 07.00 i morse, vi råkade dygna. vi visste att linn skulle gå upp runt 07.00 så vi la oss och skulle sova räv (låtsassova) för att hon inte skulle bli sur för att vi var uppe hela natten. Men givetvis stenslocknade både jag och sandra, 11.40 vaknade jag och fick panik och väckte sandra, linn hade åkt till skolan och philip med...

fan va dum jag känner mig, fast en dag gör väl förhoppningsvis inte så mycket att jag missar, får plugga ikväll istället !


jag idag, morgonfrisyr och myskläder änsålänge.

 

Nu står städning av våran lägenhet närmst på listan, vi "bytte system" igår (som nasim kallar ommöblering) i vardagsrummet och fyfan va dammigt det var under tvbänken haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0