It is true that I have had heartache and tragedy in my life. These are things none of us avoids. Suffering is the price of being alive.

DATE 2011-03-14 TIME 22:26:35


härlig bild från i sommras



hey you there. hänt en del senaste dagarna, sötaste malin har satt i resten av mitt löshår så nu har jag så långt hår så jag skulle kunna torka mig i röven med det (men det vill jag ju inte såklart). imorgon bokar jag sandra och daniel bussbiljetter till oslo, där vi ska spendera helgen hos Joan (utan h) som nyligen flyttat dit. spännande. idag har jag och mina tjejer stortstädat hela våran fina lägenhet och nu sitter vi (jag linn sandra daniel och philip) i soffan och ska kolla på nya filmen 'sanctum' -hoppas den är awesome (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0