sure giving yourself away to love might break your heart, but there will always be someone who knows how to fix it

DATE 2011-03-17 TIME 20:59:31



en charmig bild på min älskade bebis Zeus (som förövrigt blivit väldigt stor nu)

 


Sitter med daniel och sandra på bussen påväg till oslo nu! tror ni vi kommer ha en grym helg eller ? (; OHYES. bussen är framme i oslo klockan 23.35 så det är ett tag till, men vi har massor med festis och jag har min kära dator såklart ! jag har gått omkring hela dagen idag och varit high as a kite, stressad som en dåre och varit allmänt glad, sandra har skällt på mig och sagt att jag är jobbig för jag är så glad haha (brukar vanligtvis vara ganska depprimerad haha)... Jag har seriöst 3 väskor med mig med kläder och all möjlig skit, och vi ska bara vara där i tre dagar haha! bättre med för mycket än för lite, iallafall i detta sammanhanget :)

hoppas ni kommer få en lika awesome helg som vi, puss i rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0