and one day I hope you look back at what we had and regret every single thing you did to let it end

DATE 2011-11-24 TIME 21:43:16








en bildbomb från min?mitt? instagram, vill ni följa mig där så heter jag "leetbecca". valde ut några av mina favoriter och så var tanken att det skulle vara som en sorts översikt på vad jag gjort !:)




har börjat jobba igen också, känns riktigt jäkla bra alltså, jobbar mycket med! 18 timmar på två dagar är inte illa assz. men död åt måndagar onsdagar och fredagar då jag börjar 05.15, omänskligt? ah det tycker jag. men egentligen klagar jag inte alls, för jag jobbar helldre än att ligga hemma och ruttna bort medans alla andra går vidare med sina liv. och för att sätta lite roligheter på schemat så har jag beställt lite grejjer från H&M idag!..... nej nu ska jag tillbaka till england och emmerdale's värld (hem till gården alltså hahha) trodde aldrig den dagen skulle komma då jag fastnade i den serien. helt sjukt. kollar iofs på säsongen från 2010, känns ju lite bättre om jag nämner det då va.. haha gud ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0