Anybody who thinks money can’t buy happiness clearly doesn’t know where to shop

DATE 2011-11-16 TIME 21:35:48


beställt denna jackan från modekungen och jeansen från nelly. känner mig inte riktigt 100 på jackan, men jag gillar den mer ju mer jag tittar på den och den verkar ju vara varm och så med, jeansen däremot har jag velat fram och tillbaka med sen i slutet på augusti typ och nu bestämde jag mig äntligen för att slå till och det känns bra!

 

 


 

förresten så kom valparna igår :D så himla söta, 11 stycken blev det. just nu är dom ju bara söta men om nån vecka när dom börjar gå och när dom öppnar sina små ögon blir dom lite mer roliga om man säger så, men samtidigt blir det ju mer ansvar såklart. molly var lika duktig som förra gången och klarade allt galant helt själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0