her heart finally told her to stop wasting her time

DATE 2011-10-26 TIME 16:59:26










BEFORE / AFTER




efter några månader på vift i småland, så övertygade/övertalade mamma mig att flytta hem igen. men eftersom att det inte fanns något rum till mig så fick jag helt enkelt göra mig ett rum av källar förrådet haha. jag har gjort allt själv, alltså dom har visat hur jag ska göra och sen har jag gjort det. joan och robin hjälpte mig med att sätta dit golvet, inte för att jag inte kunde men för att det går snabbare om man är två! jocke har även satt dit listerna för att jag inte orkade/ville göra det, men överlag så har jag gjort det mesta själv, resultat ser ni på bilderna och om jag får säga det själv så blev det jävligt bra !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0