take a chance. because you never know how absolutely perfect something could turn out to be

DATE 2012-02-04 TIME 20:35:05


mina fina nycklar!





ligger nu i min lägenhet! första kvällen här inatt, känns väldigt bra faktiskt. lite tråkigt att jag är sjuk eftersom att jag inte har orkat göra så mycket med lägenheten idag, förutom att flytta hit alla mina grejjer, ställa mat i kylen och bäddat min säng. ligger just nu och försöker fördriva tiden på bästa sätt så jag kan sova någongång (vill inte vakna för tidigt imorgon). bilder och sånt på lägenheten kommer upp så fort jag fått det iordning här, mest flyttlådor just nu haha.

nu ska jag sätta på en bra kärleksfilm (känner mig lite ensam) och så ska jag nog äta en banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0